as vrea un raspuns sincer
2 participanți
Pagina 1 din 1
as vrea un raspuns sincer
am 21 de ani si sunt student. nu o sa scriu mult, dar as vrea un sfat daca ma puteti ajuta. acu s-a terminat sesiunea si sunt foarte suparat, pe mine si pe situatie. nu am luat examenele desi am invatat foarte mult pentru fiecare in parte. nu stiu cum se intampla dar in camera stiu foarte bine, le explic si celorlati cum se rezolva anumite chestii si cand ajung la examen park nu mai ganesc, nu imi mai aduc aminte nimic, ma panichez si sunt foarte stresat. mereu se intampla asta si nu stiu cum as putea rezolva problema asta. Sunt foarte ingrijorat pentru mine. Facultate e pe primul loc acu si de asta ma consum enorm cand ma gandesc ca nu am luat examenele. astept un sfat!!! va multumesc!!!
anonim- Mesaje : 1
Data de înscriere : 06/02/2011
Re: as vrea un raspuns sincer
Nimeni nu poate contesta faptul ca esti un student silitor si pus pe treaba,dornic sa reuseasca in ceea ce face dar,tu te confrunti cu o emotivitate puternica ce se manifesta prin neconcordanta ideilor din timpul examenelor,emotii negative care te impiedica sa te concentrezi.Cea mai buna metoda pentru a reduce aceasta anxietate in fata examenului este sa simulezi examenul in sine,cere ajutorul catorva colegi si cu un cronometru poti vedea cum reactionezi.Repeta de cat mai multe ori pana te obisnuiesti.O alta metoda este yoga sau meditatia.Stai calm si detaseaza-te pentru cateva clipe de tot ceea ce te inconjoara si respira normal..Sper ca ti am fost de ajutor.Numai bine
dll9d- Mesaje : 5
Data de înscriere : 02/04/2011
Varsta : 53
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|
Lun Oct 29, 2012 1:52 pm Scris de Admin
» Nelinistea din sufletul meu
Lun Oct 29, 2012 1:31 pm Scris de Admin
» am nevoie urgent de ajutor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lun Oct 29, 2012 1:05 pm Scris de Admin
» Vorbesc singura.... :|
Lun Oct 29, 2012 11:34 am Scris de Admin
» am nevoie de ajutor